OLOS-Метафора

Вiд хорошого до великого. Час смiливих пiдприємцiв
детальнiше

«Наприкінці березня під цим гаслом у Львові відкрилася дводенна бізнес-конференція, організована компанією «Ефективні системи». «Настав час учитись у тих, хто своїми сміливими ідеями і точними рішеннями досяг видатних результатів!» – зазначили організатори. Заклик виявився цікавим, програма була насиченою, а місце проведення – Edem Resort & Spa – не менш привабливим готелем для навчального і пізнавального проведення часу. Щиро ділюся отриманим досвідом!

Метою конференції було представити новий погляд на звичні процеси ведення бізнесу і сприяти його розвитку в Україні в сучасних креативних парадигмах. Іншими словами, вміти виходити за рамки шаблонів, ризикувати і приймати нестандартні рішення.

Перший день розпочався з урочистого привітання від організаторів у особі Тетяни Троян. Вона розповіла, чому для підтримки ідеї конференції було обрано тему Ренесансу. І в ту епоху, і сьогодні, і в рамках цієї події, людина знаходиться в центрі світобудови, до неї прикута увага, вона і є головною цінністю.

Сам майданчик також відповідав темі й загальній атмосфері заходу. Edem Resort & Spa – унікальний готельний спа-комплекс із концепцією «14+». Він розташований неподалік від стародавнього Львова, посеред лісу, на березі мальовничого озера і має п’ять конференц-залів, величезну територію й інтер’єр, схожий на величний палац. Подія викликала неабиякий інтерес, і учасників виявилось доволі багато – 320 підприємців з Дніпра, Києва, Харкова і Одеси. Національна авіакомпанія «Міжнародні Авіалінії України» підтримала ініціативу розвитку підприємництва в Україні і стала Генеральним авіаперевізником конференції.

Відкрив конференцію Ілля Кенігштейн, радник мера Львова і засновник проєкту нового бачення «Креативний квартал». В його рамках колишнє депо планується перетворити на креативний хаб – місце тяжіння й обміну досвідом серед талановитої молоді, підприємців, що хочуть вчитися і мислити творчо. Цікаво було дізнатися, що Львів вважається найкомфортнішим містом для проживання, а також найбільш «європейським» у країні. Саме тут вперше запустили сервіси 3G, застосунок Smart City, а зараз працюють над проєктом впровадження системи PayPal. Здається, це місто має амбіції стати українською Кремнієвою долиною: тут відкрито підтримуються креативні рішення і різні високотехнологічні розробки, а поєднання hi tech і low tech називають найперспективнішим напрямком майбутнього в Україні. Наприклад, коли високі технології вводяться в сільське господарство або поєднуються, скажімо, з текстильним виробництвом, створюючи «розумний» одяг.

Марк Зархін, власник ресторанної групи Kumpel Group, погоджується з тим, що креативні люди створюють креативну економіку, а креативне підприємництво змінює міста. Він чітко пояснив концепцію креативного класу, позначивши цю категорію людей як нонконформістів, що прагнуть знань, які вони втілюють у нові ідеї, а потім реалізують в бізнесі. Для них гроші – це не самоціль, а лише інструмент для реалізації ідеї. Для цих людей стерті межі роботи і дозвілля, і вони формують ядро суспільства у провідних країнах світу. Марк наголосив, що до 2025 року Львів планує стати містом щасливих людей, повним креативних хабів і просторів, а Україна стане експортером власних інновацій і технологій.

Ігор Мазепа, генеральний директор Concorde Capital, ставиться до бізнесу прагматично, але водночас дуже довіряє інтуїції. Він представив свою піраміду цінностей, на верхівці якої знаходиться бог або природа, далі слідують уроджені здібності людини, її ідея і натхнення, далі розташовані думка, дія і результат. І всі ці процеси супроводжуються інтуїтивно. Ігор бачить найперспективніші напрямки для інвестицій в ІТ-сфері, медицині, фармацевтиці і сільському господарстві.

Наступний спікер Тарас Кицмей, власник компанії SoftServe, розповів про розвиток міжнародного бізнесу і шляхи виходу української компанії на міжнародний ринок. На його думку, спочатку слід побудувати глобальну компанію, подумати про те, хто акціонери і менеджмент, і відкрити офіси в різних країнах, але при цьому враховувати їхні ментальні особливості. Лідерство й інновації в бізнесі Тарас ставить на перший план. «Лідери – це ті, хто надихає і піднімає інших», – сказав спікер. Він порадив молодим підприємцям будувати глобальну раду директорів і, коли треба, залучати радників на певних етапах роботи. І головне – мислити стратегічно і бути не першим, а унікальним у своїй діяльності. Одним із головних завдань для власної компанії Тарас зробив її поліпшення: розвиток кожного всередині структури без втрати співробітників. Для цього вони заснували IT-академію, IT-вікенд, нагороди для кращих працівників. Внутрішньо-корпоративна культура – фундаментальний рушій для становлення сильної компанії.

Співвласник компанії «Дарниця» і спадкоємець сімейного бізнесу Гліб Загорій дав фундаментальний, але доволі невтішний прогноз розвитку українського бізнесу в найближчому майбутньому. Він заявив, що наша країна має дуже низький показник економічної свободи й інновацій. Основними драйверами економіки на 2020-2030 роки назвав аграрний сектор, військово-промисловий комплекс, нові речовини і нанотехнології, ІТ-сферу і нову енергетику. Гліб вважає, що Україні слід активно позиціонувати себе у світі як країну-виробника, інвестувати в культуру, досягти прозорої системи сплати податків. При цьому кожен повинен оточувати себе успішними людьми й ідеями. Адже люди – найцінніший ресурс, а сила бізнесу – у концентрації, і сама експертність у бізнесі – потужний актив. За неї бізнесу і платять.

Другий день Всеукраїнської конференції сміливих підприємців розпочався з поділу аудиторії на три напрямки: спорт, мистецтво, економіка і фінанси. У спортивній секції розмову про психологію чемпіона вела абсолютна чемпіонка світу 2007 року і п’ятиразова чемпіонка світу з художньої гімнастики – Анна Безсонова. У розділі про мистецтво розглядалося управління творчим процесом із головним диригентом Львівського театру опери і балету – Михайлом Дутчаком. Далі ми поговорили з організатором Alfa Jazz Fest Олексієм Коганом про життя у стилі джаз і про те, що в музиці головне – ритм, мелодія і гармонія, а джазом може бути будь-який правильно зіграний твір.

Економічно-фінансовий напрямок очолив Григорій Фішман, старший консультант з питань інвестицій компанії PJSC DELOITTE & Touche, прокоментувавши звіт іноземних інвесторів про Україну.

Діалог з аудиторією продовжила Маріанна Луцишин, керівниця західноукраїнського офісу EBA, на тему нульової толерантності до поразки. А у спортивному напрямку другим спікером став Сергій Бершов, єдиний альпініст у світі, який вночі підкорив Еверест.

Засновник «Нової пошти» Володимир Поперешнюк почав свій виступ із порівняння Києва і Сінгапуру, який займає перше місце за легкістю ведення бізнесу, завдяки чому розвивається так стрімко. Компанія Володимира починала з капіталу в $ 7000, тривалої роботи «в мінус» і кризи 2008 року, але продовжила діяльність динамічним розвитком. Тоді, попри зовнішні негативні фактори, засновникові вдалося знайти партнерів, структурувати бізнес і запланувати вихід на міжнародний ринок. Усе це завдяки соціальній відповідальності в бізнесі, що має на увазі збільшення прибутку.

Другий день виступів завершив президент концерну «Галнафтогаз» (мережа АЗС «ОККО») Віталій Антонов. Він розповів про час сміливих рішень, про те, що клієнт цінує мультиплікований підхід, тому ОККО, крім якості палива, також відрізняється низкою додаткових переваг: ресторанами і кафе, хімчисткою, продажем квітів, автомийкою, страхуванням тощо. Початок шляху компанії прийшовся на 1993 рік, і одним із правильних рішень стала установка нового потужного програмного забезпечення для управління, найкраща якість нафтопродуктів із Литви і системне управління бізнесом за вертикаллю. На сьогоднішній день компанія має 400 заправних комплексів.

Несподіваним сюрпризом для присутніх стала поява в ролі спікера Євгена Черняка, власника алкогольної компанії «Хортиця». Доволі довгий час Євген живе в США, і його підхід до ведення бізнесу дещо змінився. Бізнесмен упевнений, що важливе середовище, в якому ви працюєте. Акцент промови було зроблено на поняття соціального капіталу нації – рівні довіри між людьми й інститутами влади, коли обіцянка має обов’язково бути виконана. При цьому мотивація – одна з головних рушійних сил у бізнесі й особистісному розвитку.

З усього вищеназваного робимо однозначний висновок: саме зараз настав час для сміливих підприємців і нових ефективних систем управління бізнесом. І це також час креативних людей – рушійної сили креативної економіки.

Органiзацiйнi моменти
Залишiть заявку на участь

Реєстрацiя на захiд завершена, але ми будемо радi бачити вас на наступному

Заявка успешно отправлена!

мы свяжемся с Вами в ближайшее время!

присоединяйтесь к нам в

заполните необходимые поля