OLOS Art
OLOS Academy
«Справжній менеджер – ефективний адміністратор потенціалу своїх співробітників» (Тетяна Троян)
Форма навчання: НАВЧАЛЬНИЙ ЦИКЛ ДЛЯ ПІДПРИЄМЦІВ, ЛІНІЙНИХ УПРАВЛІНЦІВ І ТОП-МЕНЕДЖЕРІВ
13 дводенних модулів
1 модуль/ місяць
Експерт:
Ольга Каретникова
бiзнес-тренер
OLOS-партнер у м. Київ
Експерт:
Дар’я Свиридова
бiзнес-тренер
OLOS-партнер у м. Київ
Форма навчання: цикл з 13-ти місяців навчання/ 1 модуль на місяць.
Авторська методика Тетяни Троян, Ольги Каретнікової, Дар’ї Свиридової
- Архетипи часу. Які ціннісні орієнтири сформували наші щоденні та глобальні вибори та дії наших співробітників? - OLOS-підхід у взаємодії під час управління та комунікацій з усіма типами поколінь. - Управління конфліктами всередині компанії згідно поколінських взаємодій. - Які мотивуючі фактори зможуть запалити бажання приносити прибуток компанії у кожного представника поколінь? - Бізнес-кейси (реальні ситуації з життєдіяльності компаній у роботі з представниками різних поколінь). Можливість змоделювати реальну ситуацію й знайти рішення. Кіно-кейс. Синхронізація різних поколінь в одній компанії. Z-педагогіка. Як закохати у діло й утримати у компанії нове покоління Z? Як виростити й ефективно вибудувати майбутнє з поколінням нової ери Z?
- Оцінка персоналу як процес. Цілі й задачі оцінювання. Як організувати, які методи оцінювання використовувати. - Методологія оцінки бізнес-процесів компанії. - Стиль та спосіб управління керівника. - Атестація співробітників. Методологія організації. - Як пов’язати результати оцінювання й атестації співробітників з цілями й задачами компанії. Вибудовування «відповідного» менеджменту. - Юридичний аспект управління. Що необхідно знайти й враховувати в оперативному управлінні. - Управління проєктами як спосіб організації діяльності.
- Менеджмент як процес. Критерії ефективного менеджменту. Криза менеджменту у сучасному бізнес-світі. - «Правильний» та «неправильний» менеджмент. Від «правильного» менеджменту до «оптимального». OLOS-підхід до управління. - Кадровий резерв. Принципи та способи формування. - Елементи управління HR-брендом. - Підбір персоналу. Інструменти. Як створити процес у компанії «Підбір персоналу» й ефективно керувати ним. Від ситуативного підбору до системного. - Адаптація персоналу як процес.
- Принципи побудови керівником свого робочого дня. - Цикл управління. Як побудувати й зробити його постійним. Аналіз у роботі оперативного керівника. Джерела аналітики. - Як використовувати у повсякденній роботі. Цінність аналітики. Побудова управлінського обліку. - Оперативне планування. Інструменти та методологія. - Форми и методи оперативного контролю.
- Як не втрачати гроші, не боятися супротива працівників і знати, як перевести супротив в прорив компанії. - Як вміти розділяти супротиви для розвитку і супротиви, які ми самі створили. - Мислення ТОП-менеджера, як мої особистісні страхи і рішення призводять працівників до супротиву. - Типи супротивів. Детальна характеристика. Теорія і практика. - Як працювати над кожним із видів супротиву. Практичні рекомендації, які можна впровадити одразу після модуля. - Живі кейси учасників, розв’язання наявних проблем в роботі з працівниками.
- Матеріальна мотивація – чи мотивація?... - Міфи та правда про вплив грошей на ефективність роботи співробітників. - Гігієнічні фактори у компанії. На що впливають та що зумовлюють. - Види матеріальної мотивації. Моделі. Принципи та методи. - Робота з реальними моделями матеріальної мотивації учасників. - Що таке бізнес-процеси. Методологія створення. - KPI. Навіщо потрібні керівнику та співробітнику. Види KPI, методологія опису. - Використання процесів у культурі управління компанії.
- Нематеріальна мотивація. Як мотивувати, якщо зарплата не надихає. - Типи станів працівників. Методологія вирощування у кожному зі станів. З ким рости, а з ким попрощатися. - Вибудовування планів розвитку працівників. Як виконати наставницьку функцію для свого співробітника. Практичні кейси. - Інструменти залучення співробітників у роботу. Як зробити так, щоб співробітник був захоплений тією справою, якою він займається. - Тест визначення мотивації співробітника. Практична робота із тестом. Розбір типових поєднань мотивуючих факторів, рекомендації по роботі з кожним із них. - ТОП-10 помилок управлінця, що демотивують. Які дії керівника вбивають у працівника мотивацію?
- Поняття й принципи операційної ефективності. - Основні показники операційної ефективності. Розробка типових показників. - Описання бізнес-процесів компанії. Теорія й практика. - Правила й процедури: як створити, впровадити й контролювати. - Люди плюс процеси – як потоваришувати. - Діагностика, розробка, впровадження. - Практикум на реальному підприємстві.
- Що таке ЕQ з точки зору науки та як він застосовується на практиці. - Емоційний інтелект лідера, як управлінський ресурс третього тисячоліття. Виявити свій EQ, способи управління собою у ситуативному менеджменті. - Тест на виявлення EQ, як інструменту для розуміння емоційного потенціалу співробітників. Аналіз та практичне керівництво. - Розвиток EQ на рівні компанії. Вияв емоційних установок та методи управління динамікою EQ команди. - Оцінка лідерських здібностей потенційних кандидатів та способи розвитку навичок лідерства у тих, хто вже займає керівні посади. - Техніки для розвитку емпатії. - Як навчитись розуміти емоційний стан ключових співробітників. та правильно «підбирати» потрібний тон і слова для ефективної роботи співробітника.
- Організація внутрішньо корпоративного навчання. Цілі, задачі, принципи, форми та методи. - Кого, чому та коли навчати. Чому співробітники можуть говорити явне чи мовчазне «ні» навчанню. - Навчальні збори. Детальна методика підготовки, проведення та супровід отриманої інформації. - Практика у вигляді створення сценаріїв навчальних зборів. - Роль керівника-наставника. Як закохати співробітників у навчання. - Створення у компанії культури навчання. - Навчання не формальне, а реально залучене.
- Гра «Управлінські поєдинки». Без підготовки. Віч-на-віч. Все як у житті. - Функціональні та не функціональні управлінські рішення. - Аргументи та факти. Робота з реальними кейсами майбутніх Учасників ШОУ. - Можливість побачити реальність своїх стратегій та моделей поведінки, які є запуском того чи іншого результату. Переміг чи програв.
- Криза - необхідна умова зростання особистості співробітника. - Векторний рух кризи Особи. - Управлінець як адміністратор кризи співробітника: провокація, усвідомлення, пошук стратегій виходу, дія. - Управління талантами у компанії. - Стратегія: спочатку Хто, потім Що? Коли та як застосовувати. - Як зрозуміти талант співробітника. - Таланти, які створюють майбутнє компанії.
- Вручення дипломів. - Нагородження переможця. - Його, звісно, буде очікувати сюрприз :) - А також шампанське, торт та святковий настрій!
Тренери:
Ольга Каретникова
Дар’я Свиридова
Мiсця проведення:
25 - 26 березня
Київ